حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

متخلفان بازار لاستیک از شبکه توزیع کنار گذاشته می شوند

تایر
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 14 خرداد 1397تعداد بازدید : 65نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا کلامی» شرکت‌‌های تامین کننده اعم از تولیدی و وارداتی و همچنین واحدهای صنفی فروشنده لاستیک مکلفند نسبت به عرضه لاستیک مورد نیاز متقاضیان واقعی، به ویژه ماشین‌های سنگین باربری و مسافربری اقدام کنند.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای به همه سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها این نکته را اعلام کرده است.

مدیر کل امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت با اشاره به اینکه شرکت های تامین کننده و واحدهای توزیعی (نمایندگان رسمی و صنفی) فروشنده لاستیک مکلف به عرضه لاستیک مورد تقاضا بر اساس قیمت های مصوب هستند، گفت: با توجه به افزایش تولید داخلی و تامین کسری نیاز کشور از طریق واردات هیچ کمبودی در بازار لاستیک کشور وجود ندارد.

دبیر کارگروه ساماندهی واردات و بازار لاستیک تصریح کرد: عرضه لاستیک بر اساس فاکتور فروش، درج شماره خودرو، شناسه تخصیص سوخت در سامانه پیمایش و شماره تلفن همراه خریدار مالک خودرو در فاکتور باید انجام شود.

کلامی تاکید کرد: از دیروز (دوازدهم خرداد ماه) علاوه بر نظارت های قبلی از طریق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه های صنفی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و سازمان حمل و نقل و راهداری، نظارت های دقیق تری بر شیوه توزیع و عرضه و قیمت های فروش تمامی عرضه کنندگان در سراسر کشور به صورت میدانی و بازرسی از واحدهای مربوطه و انبارهای محل نگهداری انجام می‌شود.

مدیر کل امور اقتصادی و سیاست‌های تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: این اقدام با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد.

کلامی از رانندگان متقاضی لاستیک تقاضا کرد در صورت مراجعه به شبکه لاستیک و مشاهده هر گونه عرضه نشدن کالا، واسطه گری و یا رعایت نشدن قیمت های مصوب، مراتب را از طریق شماره 124 با ذکر مشخصات متخلف به سازمان های صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های صنفی منعکس کنند./آنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول