حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پیرلی به اینترمیلان برای جذب ستاره کمک می کند

پیرلی - اینترمیلان
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 9 مرداد 1397تعداد بازدید : 128نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، شرکت تایرسازی پیرلی قصد دارد با جذب یک فوق ستاره به باشگاه اینترمیلان کمک کند. کریستیانو رونالدو در انتقالی غیرمنتظره تصمیم گرفت پس از 9 سال از رئال مادرید جدا شود و به ایتالیا برود تا پیراهن یوونتوس را برتن کند. اتفاقی که به سود فوتبال ایتالیا خواهد بود اما شاید ادامه یافتن سلطه چند ساله بانوی پیر بر فوتبال ایتالیا، انگیزه رقابت برای قهرمانی در سری A را از بین ببرد.

در همین راستا دیگر باشگاه های بزرگ ایتالیایی از جذب فوق ستاره ها استقبال خواهند کرد و حتی اسپانسرها حاضر شده اند در این راه به آنها کمک کنند، کمپانی پیرلی که به عنوان اسپانسر باشگاه اینترمیلان ایتالیا از سال 1995 با این باشگاه همکاری می کند، قصد دارد با پیشنهادی وسوسه انگیز دو فوق ستاره فوتبال جهان را این بار در ایتالیا رودرروی یکدیگر قرار دهد.

آخرین قرارداد این کمپانی تایرسازی با باشگاه اینترمیلان در حالی به امضای طرفین رسید که هم باشگاه اینتر و هم شرکت پیرلی به دنبال گزینه های همکاری دیگری بودند. اما این توافق 3 ساله بین باشگاه و یکی از بزرگترین کمپانی های تایرسازی جهان به ارزش 10 میلیون یورو به ازای هر فصل است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول