حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

رکورد جدید تولید در کویرتایر شکسته شد

کویرتایر
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 11 مهر 1397تعداد بازدید : 60نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه این کارخانه بخشی از نیاز مردم به تایرسواری رادیال را رفع کرده است گفت: این مجموعه در 4 مهر امسال با تولید 12هزار و292 حلقه تایر در یک روز موفق به ثبت رکورد جدید در تولید تایر رادیال سواری شده است.

سیدمحمد حسین زینلی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین تایر مورد نیاز مردم وجود ندارد افزود: با تامین و اختصاص سهمیه تایر به نمایندگی های فروش این شرکت در کشور، جای هیچ نگرانی برای عرضه تایر به قیمت مصوب وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کویر تایر 36 درصد تایرسواری مورد نیاز خودروسازان کشور را تامین می کند گفت: واحد تحقیقات و تکنولوژی این مجموعه با برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری صنعت تایر و با تکیه برتوان مدیران و کارشناسان متخصص، این مجموعه را از خرید تکنولوژی تولید تایرهای سواری بی نیاز کرده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه طراحی و تولید انواع سایزهای تایر رادیال در این شرکت صورت می پذیرد افزود: هم اکنون تولید تایر رادیال رینگ 17( suv) در مراحل تست جاده قرار دارد که پس از کسب نتایج نهایی و تولید انبوه، بخش عمده ای از نیاز خودروسازان تامین خواهدشد./صداوسیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول