حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

درباره جی تی

زمان مطالعه : 3 دقیقهتاریخ انتشار : 1 دی 1396تعداد بازدید : 393نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

جی تی تایر، یک تایرساز سنگاپوری با بیش از 60سال سابقه در صنعت تایر دنیا می‌باشد. این شرکت یکی از بزرگترین تایرسازان جهان است که در بیش از 130کشور دنیا به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

میزان سود در سال 2016

3,30 میلیارد دلار آمریکا

5 مرکز تحقیق و توسعه و آزمون

4 مرکز تحقیق و توسعه در کشورهای آلمان، آمریکا، چین، اندونزی و یک مرکز آزمون در انگلستان

8 کارخانه در دنیا

6 کارخانه در چین، 1 کارخانه در اندونزی و 1 کارخانه جدید در آمریکا که در سال 2017 به بهره برداری رسید

12 دفتر در دنیا

در کشورهای سنگاپور، اندونزی، مالزی، چین، آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، برزیل، ایتالیا و در شهر دبی

بیش از 35000 نفر پرسنل در سطح دنیا

بیش از 70000 مرکز فروش در بیش از 130 کشور

تایرهای باری جی تی راهکارهای متنوعی را برای سازگاری با شرایط گوناگون جاده و عادات مختلف رانندگان خودروهای تجاری ارائه می‌کنند. جیتی میداند که مهمترین و حیاتی ترین ویژگی ها برای شرکت هایی که به موفقیت پایدار در کسب و کار می اندیشند، دوام، ایمنی و بازدهی بالا در کنار کاهش هزینه ها است. از این رو تمام تلاش های خود را بر ارائه راهکارهای مفید و متناسب با نیاز مشتریان، متمرکز کرده است.

جی تی همواره با تایرهایی پربازده و کارآمد، با شرکت های حمل و نقلی به منظور دستیابی به حمل و نقل پایدار، همکاری کرده است. تایرهای باری و اتوبوسی جیتی، برای تامین نیازهای کسب و کار شما، در دسترس هستند.

تایرهای برند جی تی، بر کیفیت، دوام، تامین راحتی و سازگاری با هر گونه شرایط رانندگی تمرکز دارند.

جی تی تایر در تمامی هشت کارخانه‌ی خود، بالاترین استاندارهای کیفیتی را اعمال می‌کند. سیستم کنترل کیفیت بشدت سختگیرانه و همچنین اولویت ایمنی و الزامات کیفی، جیتی را در نقاط مختلف دنیا از رقبا پیش انداخته است.

سازمان تحقیق و توسعه جهانی جی تی تایر، آخرین منابع تکنولوژی پیشرفته را از شمال آمریکا، اروپا، چین و اندونزی گرد هم آورده تا محصولی خلاقانه، با قابلیت و عملکرد بالا و با در نظر گرفتن تحویل به موقع و متناسب با بالاترین سطح خواسته های مشتری در جای جای دنیا تولید کند.

جی تی تایر از طرف شرکت های بسیار معتبر دنیا و همچنین برخی نام های بزرگ صنعت خودروسازی، به دفعات مورد تقدیر قرار گرفته است، ازجمله جایزه “بهترین تامین کننده چند منظوره” از کمپانی نیسان و جنرال موتورز.

برند جی تی در بین همه‌ی سلیقه ها، از مصرف کنندگان معمولی گرفته تا بهترین رانندگان حرف های مسابقات که از تایرهای مسابقه ای سواری، موتور سیکلت یا باری استفاده می‌کنند، مورد اعتماد است.

دغدغه های زیست محیطی و بشر دوستانه‌ی جی تی، بسیار گسترده است. شرکت به روش های گوناگون تلاش دارد تا بطور مناسبی مصرف کننده را در زمینه‌ی ایمنی و نگهداری تایر، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی، آموزش دهد و به همان میزان، منابع مالی مورد نظر را برای کمک به ساختن دنیایی بهتر تامین می کند.

هنگامی که تایرهای جی تی را در خودروی خود نصب می کنید، میتوانید مطمئن باشید که تایرهای شما، سختگیرانه ترین و فراگیرترین سیستم های کنترل کیفیت در صنعت تایر را پشت سر گذاشته اند.

ما به تازگی از جدیدترین کارخانه‌ی تولید انواع تایر در کارولینای جنوبی ایالات متحده‌ی آمریکا، بهره برداری کرده ایم و تولیدات آن را به فروش می رسانیم. هشت کارخانه جیتی در مجموع، ظرفیت تولید سالانه 100 میلیون حلقه تایر را دارند.

همه خطوط تولید، دارای گواهینامه استاندارد ISO/TS16949:2009 (بالاترین استاندارد خودرویی کنترل کیفیت)، ISO14001:2004 (استاندارد مدیریت زیست محیطی) می باشند. کنترل ها و بازرسی های بسیار سختگیرانه ای در تمامی ایستگاه های خطوط تولید به منظور اطمینان از برآورده ساختن الزامات و استانداردهای مربوط به هر محصول، اعمال می شود.

سیستم‌های کنترل کیفیت تایرهای جی تی همواره تحتِ یکی از جامع‌ترین و سختگیرانه‌ترین سیستم های کنترلِ کیفیت در صنعت تایرسازی قرار می‌گیرند، تا بدین وسیله کیفیت بالایشان و جلبِ اطمینانِ کامل مصرف‌کننده در حین تجربه‌ی رانندگی تضمین شود. تسهیلاتِ تولیداتیِ جی​ تی هر ساله تولید میلیونها حلقه تایر برای مصرف در 130 کشور جهان را بر عهده دارد، ضامنِ فرآیندی بس مجرّب، از مرحله‌ی تهیه‌ی مواد اولیه گرفته تا حاصل نهایی که برای رفتن زیر اتومبیلِ شما تولید شده است.

جي ​تي سیستم کنترل کیفیتی جامع را در تمامی واحدهای صنعتی خود تکمیل کرده است، که سیستم منظور تمامی استانداردهای موجود جهانی را برآورده می‌سازد. جی​ تی هر مرحله از تولید را برای تضمین برآورده‌شدن تمامیِ استانداردها و معیارهای مربوطه بازرسی‌ می‌کند. پیش از بسته‌بندی تایر تولیدی برای مصرف مشتریان، جی تی تک تک تایرها را تحت بازرسی نهایی قرار می‌دهد. با استفاده از یک سیستم شماره‌گزاری داخلی، کارخانه‌جات و مراکز پخش می‌توانند، برای تولید هر تایر، گروه‌ِ مسئول تولیدکننده را در فرآیند منظور تحت نظارت داشته باشند. اگر اشکالی در کار، بی توجه به بزرگی یا کوچکی آن، باشد تایر مورد نظر برای فروش پخش نخواهد شد.

کارخانه جی تی تایر

تمامی تایرهای جی ​تی دارای بارکُدی بر دیواره‌ی خارجی تایر هستند، که به واسطه‌ی آنها مشتری می‌تواند از اطلاعاتِ مربوط به تایر از مواد اولیه استفاده‌شده تا خصوصیاتِ محصول نهایی آگاه شود.

تولید تایر نیازمندِ بهترینِ نیروهای انسانی، مواد اولیه، ماشین‌ها، و فرآیندهاست، و کارکنان جی​ تی برای ساختِ تایری بهتر و ایمن تر شوق دارند. یک سیستم تولید و آزمایش موشکافانه‌ اجازه می‌دهد تا تایرها از مواد خام پس از گذر از فرآیندهای آمیزش، سازش، عیب‌زدایی و آزمایش تولید شوند. جی تی بر بهبودِ تجهیزات، فرآیندها، و دانش مورد نیاز برای حفظ میزانِ بالایی از کیفیت در بازار رقابت‌جویانه‌ی امروز تمرکز دارد.

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
  • احسان 13 خرداد 1402 / 23:43

    مطلب خوبی بو.د

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول