حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

۱۰۰ هزار حلقه لاستیک برای رانندگان تاکسی در کشور خریداری شد

لاستیک تاکسی
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 27 دی 1397تعداد بازدید : 102نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از خریداری و تامین حدود ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک برای رانندگان تاکسی از شرکت کویر تایر خبر داد.
به گزارش پارس تایر، مرتضی ضامنی در بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی کشور همکاری خوبی با شرکت کویرتایر داشته است.

وی بیان کرد: در برهه‌ای از زمان که شرایط سختی بود و تلاطم بازار طوری بود که تامین معیشت قشر آسیب پذیر جامعه با مخاطره روبه رو شد در حوزه لاستیک همکاری خوبی با شرکت کویرتایر انجام شد تا این قشر آسیب‌پذیر راحت‌تر آن را تهیه کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ادامه داد: این کار کمک شایانی بود و توانستیم با همکاری حباب قیمتی را حذف کرده و به صورت مستقیم در حوزه تاکسیرانی لاستیک را از تولید کننده به دست مصرف کننده برسانیم.
ضامنی گفت: رانندگان رضایت خوبی از این مقوله داشتند که از شرکت کویرتایر بابت این همکاری خوب تشکر می‌کنیم.

وی افزود: هیچ راننده تاکسی در هیچ جای کشور نباید دغدغه داشته باشد و هر کس لاستیک نیاز داشته باشد نیاز وی را باید تامین کنیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور تصریح کرد: 65 هزار حلقه لاستیک برای رانندگان شهرستان‌ها تأمین شده و 35 هزار حلقه برای رانندگان تهران تهیه شده است که در مجموع حدود صد هزار حلقه لاستیک خریداری شده است.

ضامنی تاکید کرد: این کار باید ادامه پیدا کند و بازار در شرایط ثبات هم که قرار بگیرد باید رانندگان آرامش خاطر داشته باشند که بی‌دغدغه لاستیک را خریداری کنند.

وی یادآور شد: می‌خواهیم این رویه را ادامه دهیم که در حوزه‌های دیگر هم خدمات خوبی با کرامت انسانی به اقشار آسیب پذیر ارائه شود./تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول