حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

گارانتی طلایی برای محصولات گروه بارز

حمید ذوالفقاری
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 23 آبان 1397تعداد بازدید : 113نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

مدیر واحد بازاریابی منطقه ای گروه صنعتی بارز گفت: این شرکت برای محصولات رادیال سواری جدید خود گارانتی طلایی پیش بینی کرده است که بر اساس آن اگر به هر دلیلی تایر مورد پسند مصرف کننده قرار نگیرد یا به هر نوعی آسیب ببیند در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق ۱۵۰ نمایندگی و خدمات پس از فروش نسبت به تعویض محصولات اقدام خواهیم کرد.

به گزارش پارس تایر، حمید ذوالفقاری با بیان این مطلب گفت: هدف اصلی گروه صنعتی بارز به عنوان بزرگترین تولیدکننده تایر در کشور معرفی محصولات جدید و نمایش توانمندی ها جهت انتخاب مصرف کننده نهایی است.

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه از محصولات رادیال سواری برای خودروهای شاسی بلنند با رینگ 16 ، 17 و 18 رو نمایی کردیم و خوشبختانه تست نهایی رینگ 17 پاس شده و امیدواریم سایزهای جدید هرچه سریع تر وارد بازار شود.

ذوالفقاری با اشاره به موفقیت سایز رینگ 16 برای محصولی همچون سوزوکی ویتارا که با استقبال مواجه شده است، تصریح کرد: همچنین تایر رادیال سواری با سری سرعت وی برای خودروهای مزدا 3 و مگان نیز از دیگر محصولات این گروه صنعتی است که با توجه به کیفیت بالا توانسته رضایت خوبی را در بازار کسب کند.

مدیر واحد بازاریابی منطقه ای گروه صنعتی بارز افزود: در حال حاضر بخشی از محصولات لاستیک بارز در کرمان و بخشی در لاستیک کردستان تولید می شود به طوری که در لاستیک بارز کرمان تایرهای رادیال تمام سیمی اتوبوسی- کامیونی تولید می شود. این شرکت تنها شرکتی در کشور است که با فناوری کونتینانتال تایرها را روانه بازار می کند.

وی نیاز بازار روزانه این گروه محصول را بسیار بزرگ دانست و تصریح کرد: این نیاز حدود یک میلیون و 200 هزار حلقه لاستیک است که بارز حدود 360 هزار حلقه را تامین می کند که امیدواریم با حمایت دولت و فاز جدید تولید که در کرمان پیش بینی شده است تولید این گروه محصول را افزایش و نیاز کشور را هرچه سریع تر تامین کنیم هرچند که تولید و ایجاد کارخانه برای تولید این محصولات در شرایط فعلی بسیار دشوار است اما امیدواریم با توجه به توانمندی های گروه بارز در ایجاد کارخانه، به معنای واقعی کلمه معنی عمل و کارآفرینی را محقق کرده و کارخانه را توسعه داده و سهم خود را در این گروه محصول افزایش دهیم./عصر خودرو

دیدگاه کاربران
6 دیدگاه
  • مهدی 17 آبان 1401 / 10:46

    لاستیک ماشینم بارز هست و نو حداقل ۹۰درصد هست یک دفعه توی جاده صاف با سرعت کم از بغل ترکید.

    • مدیر پارس تایر 10 آذر 1401 / 10:10

      مهدی عزیز، لطفا به یکی از نمایندگی های شرکت بارز در سراسر کشور مراجعه کنید

  • رضا بردبار 11 دی 1398 / 08:13

    سلام
    من یک ماه هست یک جفت لاستیک بارز 14پژو گرفتم از بغل باز شده فروشنده قبول نکرد واقعا استفاده تولید داخل باید اینچنین جوابگو گارانتی باشه

  • شهرام 4 دی 1398 / 04:10

    چرا سوالات و نظرات را پاک میکنید؟

    • مدیر پارس تایر 4 دی 1398 / 08:49

      شهرام عزیز،
      نظرات کاربران به هیچ عنوان پاک نمی شود فقط قبل از انتشار باید تایید شوند

  • شهرام 4 دی 1398 / 04:01

    سلام بنده در تاریخ ۹۸/۱۰/۳ ساعت هفت غروب یک جفت لاستیک نو بارز ۱۷۵ پرایدی خریدم متاسفانه همون شب در راه شهرستان بودم که لاستیک در سرعت ۱۱۰ تا ترکید و خدا رو شکر که اتوبان ی کم خلوت بود به خیر گذشت . الان چکار باید بکنم؟
    در ضمن لاستیک را از مغازه تعویض روغنی به قیمت ۶۳۰ هزار تومان خریدم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول