حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

فرصت یک‌ماهه تایرسازان برای تامین تایرهای باری

تایر کامیون
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 24 مرداد 1397تعداد بازدید : 25نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، شش تولیدکننده تایرهای باری متعهد به تامین 48هزار حلقه لاستیک 24*12 باری طی یک‌ماه آینده شدند. براساس توافق اخیر انجمن تولیدکنندگان تایر و ستاد تنظیم بازار،‌ تولیدکنندگان تایرهای بایاس باری در کشور متعهد شدند طی یک‌ماه آینده، 48هزار حلقه از این گروه محصول را تولید و برای عرضه مستقیم به راننده‌های کامیون در اختیار سازمان راهداری قراردهند.

دکتر محمدرضا گنجی، رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر از تصمیم مشترک تولیدکنندگان تایر و ستاد تنظیم بازار برای تولید و تامین 48هزارحلقه لاستیک کامیونی 24*12خبر داد و گفت: شرکت‌های آرتاویل‌تایر، بارز،‌ دنا، ‌ایران‌تایر، ‌کیان‌تایر و لاستیک پیروزی متعهد شدند در مدت یک‌ماه از تاریخ 22مرداد تا 22شهریور 48هزار حلقه تایر تولید و برای توزیع بین رانندگان کامیون، به سازمان راهداری تحویل دهند. وی قیمت فروش کارخانه‌های تایرسازی برای هر حلقه تایر 24*12را 912هزارو500تومان اعلام و بیان کرد: کارخانه‌های تولیدکننده، تایر را با این قیمت به‌ عوامل توزیع تحویل خواهند داد. وی درخصوص نحوه توزیع لاستیک‌های رادیال باری-اتوبوسی تولید داخل که درحال‌حاضر توسط گروه صنعتی بارز تولید و عرضه می‌شوند نیز گفت: گروه صنعتی بارز درحال‌حاضر تنها 30درصد از نیاز بازار به تایرهای رادیال باری اتوبوسی را تامین می‌کند و تاکنون تمام تولیدات خود را براساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار در اختیار سازمان راهداری و پایانه‌های مسافری قرار داده است.

تصمیمات اخیر ستاد تنظیم بازار درباره تایرهای بایاس باری و رادیال باری اتوبوسی برای توزیع مستقیم بین رانندگان باعث کاهش واسطه‌گری و نرخ تمام‌شده این کالا برای مصرف‌کننده نهایی شده است. هرچند خبرهایی نیز از دریافت تایر توسط راننده و فروش آن در بازار آزاد به قیمتی بالاتر به گوش می‌رسد. مشکلی که باید راهکارهای نظارتی دقیق‌تری توسط سازمان راهداری برای آن اندیشیده شود./ دنیای خودرو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول