حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

​ارسال 4 هزار و 511حلقه لاستیک به مناطق مختلف کشور

لاستیک
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 10 مهر 1397تعداد بازدید : 93نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 4 هزارو511 حلقه لاستیک برای توزیع در بین رانندگان سراسر کشور از کارخانه آرتاویل تایر استان بارگیری و به مناطق مختلف کشور ارسال شد.

به گزارش پارس تایر، علی رحمتی افزود:درجهت حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی امروز درقالب طرح تنظیم بازار این میزان لاستیک از تولیدات استان به مناطق مختلف کشور ارسال شد تا مشکل رانندگان از بابت کمبود لوازم یدکی و لاستیک از طریق تولیدات وطنی به حداقل برسد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه از این میزان هزار حلقه لاستیک سهمیه رانندگان استان اردبیل است تصریح کرد:از ابتدای مهر ماه سال جاری تاکنون 121هزارتن کالا وبار توسط 9هزار دستگاه کامیون به مناطق مختلف کشور حمل شده است .

وی عمده کالای حمل شده از استان را سیب زمینی، سیمان وعلوفه عنوان کرد و گفت : در 6 ماه گذشته بیش از 2 میلیون تن کالا و بار از استان به سراسر کشور حمل شده است.

عضوشورای ترافیک استان اردبیل از فعالیت 11هزار راننده با بیش از 7هزار دستگاه کامیون در بخش حمل ونقل استان خبردادو گفت:87شرکت حمل ونقل کالا در استان اردبیل در این زمینه فعال هستند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفراستان اردبیل وضعیت حمل ونقل وجابجایی کالا در استان را روان و عادی دانست وبیان کرد:رانندگان سخت کوش همانگونه که در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی به مردم خدمات رسانی کردند اکنون نیز با همان روحیه جهادی شبانه روز درجاده ها به مردم خدمت میکنند ونقشه های دشمنان را با اقتدار خنثی می کنند./خبرآنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول