حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

یک جفت لاستیک کامیون، 9 میلیون تومان!

تایر سنگین
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 4 مهر 1397تعداد بازدید : 28نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

تأمین قطعه و لاستیک بزرگ‌ترین مشکل کامیون‌داران است.

حسن نصیری، مدیرعامل تعاونی کامیون‌داران جویبار با تأکید براین موضوع گفت: لاستیک در بازار جفتی 9میلیون تومان شده اما همان لاستیک هم موجود نیست.

به‌گزارش پارس تایر، نصیری با انتقاد از روش سهمیه‌بندی لاستیک توسط وزارت صنعت گفت: به اتحادیه که 200 دستگاه کامیون دارد تنها 11 جفت لاستیک تخصیص می‌دهند و نمی‌دانیم به چه شکلی این تعداد را میان رانندگان تقسیم کنیم این درحالی است که تنها یک 10 چرخ، 5 جفت لاستیک نیاز دارد.

او با بیان اینکه نرخ کرایه باید مطابق با افزایش قیمت قطعات و لاستیک باشد، گفت: اتحادیه کامیون‌داران باوجود شایعات موجود در فضای مجازی، اعلام بار می‌کند اما رانندگان اقدام به بارگیری نمی‌کنند.

نصیری با اشاره به اینکه در فضای مجازی منتشرشده است که کامیون‌داران خواستار افزایش 70 درصدی نرخ کرایه هستند گفت: در حقیقت این میزان کم است و رانندگان خواستار افزایش بیشتر از 70 درصد هستند.

او تصریح کرد: زمانی که لاستیک یک‌میلیون و 500 هزارتومانی به 9 میلیون تومان می‌رسد آیا این میزان 70 درصد افزایش دارد.

نصیری با اشاره به‌حق پرداخت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان، گفت: هر راننده در ماه 231 هزار تومان به تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند و نسبت به این موضوع مشکلی وجود ندارد؛ اما درخصوص تأمین قطعه و لوازم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.

به تازگی گمرک در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که تعرفه واردات لاستیک کامیون و اتوبوس به پنج درصد کاهش‌یافته است. به‌این‌ترتیب احتمال دارد در روزهای آینده مشکل لاستیک رانندگان تا حدی حل شود./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول