حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پیشنهاد آخوندی برای تامین لاستیک کامیون داران

لاستیک کامیون
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 22 مهر 1397تعداد بازدید : 65نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر تعاونی‌های کامیون‌داران خود رأسا اقدام به واردات لاستیک کنند دولت ارز لازم را در اختیارشان قرار می‌دهد.

به گزارش پارس تایر، عباس آخوندی در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم و محور گرمسار – فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هماهنگی بسیار خوبی بین اتحادیه‌ها و تعاونی‌های کامیون‌داران و وزارتخانه‌های صمت و راه و شهرسازی به‌وجود آمده و در تلاشیم که مشکلات این قشر را به تدریج حل کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تامین لاستیک و دیگر لوازم یدکی مورد نیاز کامیون‌داران گفت: پیگیری این مهم با سایر دستگاه‌ها است اما با این همه وزارت راه و شهرسازی نیز پیگیر حل این مشکل بوده تا این مشکل نیز حل شود.

این عضو کابینه از حل مشکل لاستیک کامیون‌داران خبر داد و اضافه کرد: بخشی از نیاز کامیون‌داران به این لوازم از طریق واردات جدید، بخشی از طریق کالاهای متروکه و بخشی نیز از طریق صنایع تولیدی داخلی تامین شده است. ضمن اینکه به تعاونی کامیون‌داران نیز پیشنهاد دادیم اگر آمادگی دارند که خود اقدام به واردات لاستیک کنند ما از آنها پشتیبانی کرده و ارز مورد نیاز برای این واردات را از طریق دولت برای آنها فراهم کنیم./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول