حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پیرلی پیشرو در طراحی تایرهای جدید

تایر فرمول یک
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 5 شهریور 1397تعداد بازدید : 88نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، کمپانی تایرسازی ایتالیایی پیرلی به تازگی با طراحی تایرهای مدل پی زیرو توانسته است تایرهایی با قابلیت بالا و انعطاف پذیری در سطح الاستیسته تولید کند.

هدف تولید از پی زیرو در ابتدا تامین تایرهای خودروهای فرمولا بود اما پس از نتیجه گیری کامل و آزمون و خطای این سری از پیرلی، این کمپانی توانست برای خودروسازانی که خودروهایی با عملکرد بالا طراحی می کنند، تایر تولید کند. پیرلی مدل پی زیرو یکی از تایرهای باکیفیتی است که نیازمند تکنولوژی های های تک است و با توجه به متریالی که برای ساخت این تایر در نظر گرفته شده و طراحی چند لایه ای آن به همراه تست های استاتیکی، دینامیکی و غلتشی، پی زیرو به یک تایر، های تک در سطح بالا تبدیل شده است.

در حال حاضر خودروسازانی مانند لامبورگینی برای محصولاتی مانند اونتادور سوپرولوچه و نسخه جدید آن SVJ از این تایر استفاده می کند. یکی از مشخصه های مهم پی زیرو پیرلی توانایی و عملکرد بالا این تایر در سرعت های بالای 280 کیلومتر بر ساعت است. در این سرعت تایر باید به گونه ای عمل کند که در هر بار سیکل چرخش که اصطکاک و دمای بالایی تولید می شود، تحمل کرده وقابلیت پذیرش هر نوع تنش حرارتی، تنش بر شی و تنش اصطکاکی را داشته باشد و با عبور از نقطه بحرانی شکل خود را ازدست ندهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول