حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پیرلی عجیب ترین گجت سال 2018 را عرضه می کند

پیرلی P zero
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 6 مرداد 1397تعداد بازدید : 75نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

پیرلی شرکتی آشنا برای سه گروه مختلف است: علاقمندان به دنیای خودرو، دوستداران مسابقات فرمول یک و طرفداران تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا!

به گزارش پارس تایر، پیرلی یکی از قدرتمندترین، پیشرفته ترین و بزرگترین تولید کنندگان تایرهای ماشین در جهان است که نه تنها اسپانسری تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا را برای بیشتر از 20 سال اخیر بر عهده داشته، بلکه از سال 2011 تا کنون و پس از تغییر قوانین مربوط به تایرها در فرمول 1 به تنها تامین کننده تایرهای مورد نیاز این مسابقات نیز تبدیل شده است. در نتیجه به راحتی می توان گفت پیرلی شرکتی بسیار عظیم در صنعت ساخت تایر ماشین های معمولی و مسابقه ای است. اما در بخش الکترونیک و گجت های دیجیتال چطور؟

کمپانی ایتالیایی پیرلی امروز رسما اعلام کرد به زودی اولین سری از اسپیکرهای بلوتوث ساخت خود با نام Pirelli P Zero Sound را روانه بازار خواهد کرد. نکته قابل توجه درباره این اسپیکرها (همان طور که در تصویر مشخص است) شباهت فوق العاده زیاد به تایرهای مسابقات فرمول یک است در حالی که از لاستیک در ساخت آنها استفاده نشده.

به گفته پیرلی این اسپیکرها در 9 رنگ طراحی می شوند و تولید کننده اصلی آنها کمپانی ایتالیایی iXoost است که قبلا هم سابقه ساخت سیستم های صوتی با طراحی های متعلق به تیم های مسابقات اتومبیل رانی را در کارنامه خود دارد. بر اساس آنچه پیرلی رسانه ای کرده، اسپیکرهای بلوتوث P Zero دارای ابعاد 12.9 اینچ خواهند بود و 21 پوند وزن دارند. همچنین در آنها از یک آمپلیفایر 100 واتی استفاده شده، از تکنولوژی بلوتوث 4 به همراه AptX برای ارتباطات بی سیم بهره می برند و همچنین دارای یک میدوافر 100 میلیمتری و یک توییتر 25 میلیمتر هستند.

هر چند نکته نا امید کننده درباره آنها که تقریبا درباره هر محصول جانبی مرتبط با مسابقات فرمول یک صدق می کند، قیمت بسیار بالایشان است. به گفته پیرلی این اسپیکرها با قیمت 2800 دلار در دسترس علاقمندان همزمان به موسیقی و فرمول یک قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول