حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

واگذاری ۴۵۰حلقه لاستیک حواله‌ای به ناوگان سنگین جاده‌ای گلستان

تایر کامیون
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 31 تیر 1397تعداد بازدید : 33نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، با اشاره به آغاز طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای از نیمه دوم تیرماه‌ جاری در گلستان اعلام کرد: طی هفته گذشته۴۵۰ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش‌بینی‌شده‌، توزیع شد.

وی انواع لاستیک‌های توزیع شده را از نوع تولیدات داخلی بیان‌ کرد و گفت: حواله‌های صادره از طریق پنج عامل فروش رسمی استان دریافت می‌شوند.

میقانی افزود: رانندگان و مالکان ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت حواله لاستیک به پایانه مسافربری شهرستان گرگان‌ و رانندگان و مالکان ناوگان جاده‌ای شرق استان، باید به اداره راهداری‌ و حمل‌ونقل‌ جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

وی توضیح داد: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکان ناوگان، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل و عاملان فروش، مواردی چون افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان را پی گیری می‌کنند./پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول