حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

مشکل کامیون‌داران برای تامین لاستیک حل شود

لاستیک کامیون
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 17 تیر 1397تعداد بازدید : 53نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تنها مرجع قیمت‌گذاری و کارشناسی، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است .

به گزارش پارس تایر، ناصر فغفوری شامگاه دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با بیان اینکه با متخلفان برخورد جدی خواهد شد، تصریح کرد: کالایی که در داخل کشور تولید می‌شود شامل 1393 مورد کالا است و این‌ها چون مشابه داخلی دارند، اجازه ثبت سفارش به این تعداد کالا داده نمی‌شود و قطعا شامل ممنوعیت وارداتی است.

وی با اشاره به اینکه ارز مورد نیاز گروهی از کالاها از محل ارز صادرکنندگان تامین می‌شود و این‌ها اکثرا کالاهای محصول نهایی هستند، اظهار کرد: تعدادی از کالاها نیز شامل ماشین‌آلات خطوط و مواد اولیه تولید هستند که ارز آنها حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی و فولاد است که صد درصد آن متعلق به بخش دولتی است.

این مسئول ادامه داد: برخی از کالاها نیز مربوط به کالاهای اساسی و داروها است که با ارز 3800 تومان امکان تامین آن وجود دارد که البته در این بخش با وجود نوسانات بازار، کم‌ترین نوسان را در این بخش داشتیم که این امر نشان از ذخایر خوب کشور است که بر همین اساس حتی در برخی اقلام همانند گوشت سفید کاهش قیمت وجود داشته است .

وی تصریح کرد: تاکید می‌کنیم با توجه به ابلاغیه کشوری، همه دستگاه‌هایی که نسبت به افزابش کالا اقدام کرده‌اند باید به قیمت قبلی عودت داده شود؛ مگر اینکه در ستاد مطرح شود و استاندار آن را تایید کند و هرگونه افزایش نرخ در همه موارد از جمله مهدهای کودک و … ممنوع است و باید به قیمت سال قبل برگردد .

فغفوری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این روزها، تامین لاستیک برای سیستم حمل و نقل است که با وجود واردات این کالا با ارز 4200 تومانی، ولی شاهد عرضه آن با قیمت دو تا سه برابر هستیم که در همین باره به استانداران نامه داده شده است که قیمت‌ها باید تعدیل شود .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر حل مشکل کامیون‌داران برای تامین لاستیک تاکید کرد و گفت: واردکنندگان، لاستیک را با ارز 4200 تومانی وارد کردند و نیازی به افزایش قیمت نیست، از همین رو اگر کسی این کار را انجام دهد، مصداق تخلف و عرضه خارج از شبکه خواهد بود ./ایسنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول