حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

لاستیک توزیع شده هنوز جوابگوی نیاز بازار نیست.

تایر کامیون
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 6 مرداد 1397تعداد بازدید : 37نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

دبیر کانون کامیون‌داران و عضو کارگروه پیگیری مطالبات رانندگان، گفت: لاستیک توزیع شده هنوز جوابگوی نیاز بازار نیست.

به گزارش پارس تایر، احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران و عضو کارگروه پیگیری مطالبات رانندگان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جلسه روز سه‌شنبه خود با مسولان وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت و معدن در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: مدت زیادی از این جلسه به بررسی وضعیت توزیع لاستیک و قطعات یدکی اختصاص یافت.

کریمی در خصوص وضعیت توزیع لاستیک گفت: متاسفانه وزارت صنعت در این زمینه همکاری نمی‌کند و ریاست کمیسیون عمران هم از عملکرد وزارت صنعت شکایت دارد.

وی بابیان اینکه شرایط به خصوصی درکشور حاکم است ادامه داد: نیاز به لاستیک در سال نسبت به واردات و تولید آن خیلی بیش‌تر است و شرایط فعلی حل این مشکل را پیچیده‌تر کرده است.

دبیر کانون کامیون‌داران بابیان اینکه با کمبود لاستیک در کشور مواجه هستیم، گفت: معمولا زمانی بازار سیاه و شرایط سخت به وجود می‌آید که عرضه و تقاضا باهم برابری نداشته باشد و تقاضا بر عرضه پیشی بگیرد.

او با اشاره بر این که از فروردین ماه امسال تاکنون توزیع لاستیک کم‌تر از نیاز بازار بوده است، گفت: به‌دلیل شرایط ارزی تولیدکننده و فروشنده دست نگه داشتند و از فروش خودداری می‌کردند به همین دلیل تقاضا افزایش‌یافته است.

به گفته‌ی کریمی تاکنون کمتر از دو هزار حلقه در بین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای توزیع‌شده است که باید پرسید آیا این رقم جوابگوی 40 هزار ناوگان که هر کدام در طول سال نیازمند حداقل شش حلقه لاستیک هستند، است؟

وی یک‌بار دیگر از عملکرد وزارت صنعت و معدن در توزیع قطعات یدکی شکایت کرد و گفت: در حالی که قطعات چهار برابر مبلغی است که وزارت صنعت اعلام می‌کند، مسولان این وزارتخانه اعتقاد دارند که قیمت قطعات یدکی خیلی هم افزایش نیفتاده است./تین نیوز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول