حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

عرضه بدون واسطه تایرهای باری‌واتوبوسی در 18نقطه کشور

محمدرضا تقی گنجی
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 26 تیر 1397تعداد بازدید : 36نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

با تصمیم ستاد تنظیم بازار و با مشارکت تولیدکنندگان و واردکنندگان تایرهای باری واتوبوسی،‌ عرضه مستقیم و بدون‌واسطه این محصول به رانندگان حمل‌ونقل عمومی آغاز شد.

به گزارش پارس تایر، دکتر محمدرضا‌گنجی، رئیس انجمن صنفی صنعت تایر با اعلام این خبر گفت: از امروز تمام تولیدکنندگان داخلی به‌مدت سه‌روز تایرهای موردنیاز بازار را در 18نقطه کشور دپو خواهند کرد و رانند‌گان حمل‌و‌نقل عمومی می‌توانند با مراجعه به این مراکز که اکثرا در پایانه‌های بزرگ بار و مسافر کشور قرار دارند، نسبت‌به تامین تایر موردنیاز خود با نرخ مصوب اقدام کنند.

وی تاکید کرد: کارخانه‌های تایرسازی از امروز به مدت سه‌روز فرصت دارند تایر موردنیاز را در 18نقطه اعلام‌شده انبار کرده و راننده‌ها نیز می‌توانند نسبت‌به تهیه اقلام موردنیازشان به مراکز اعلام‌شده توسط سازمان راهداری مراجعه کنند.

وی زمان رسمی عرضه لاستیک های کامیونی را از روز پنجشنبه اعلام کرد و افزود: علاوه‌بر تولیدکنندگان، ‌واردکنندگان لاستیک نیز در اقدامی هماهنگ در شش نقطه از کشور، اقدام به عرضه مستقیم تایر خواهند کرد.

وی مهم‌ترین مراکز مشخص‌شده برای فروش این گروه از تایر به رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی را پایانه‌های بندرعباس، ‌بوشهر، ‌بندر امام(ره) ‌و شهرهای کرمان،‌ خرم‌آباد، ‌بستان‌آباد،کرمانشاه و تهران اعلام کرد و افزود: با این اقدام، تایر تولیدی در کشور به‌صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده نهایی خواهد رسید و بخش عمده‌ای از مشکلات فعالان حمل‌و‌نقل عمومی در زمینه تامین تایر مورد‌نیاز رفع خواهد شد./دنیای خودرو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول