حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سرمایه گذاری فرانسوي ها براي بازیافت لاستیک های فرسوده کهریزک

تایر
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 11 تیر 1397تعداد بازدید : 30نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، شهردار کهریزک گفت: شهر کهریزک به علت واقع شدن در محدوده جنوب استان تهران ، محل سرریز لاستیک های فرسوده جمع آوری شده از محلات شهر تهران و شهرهای همجوار استان است.

نعمت زاده افزود: تجمع حجم انبوهی از این ضایعات به ویژه روستای مجیدآباد معضلات زیست محیطی به وجود آورده است که علاوه بر آلایندگی آب و خاک شهر، آلودگی های بصری را نیز به همراه دارد.

وي گفت: به همین منظور براي رفع این معضل بزرگ زیست محیطی، از یک شرکت فرانسوی که در حوزه بازیافت مواد پلاستیک و لاستیک فعالیت دارد، دعوت شد تا با حضور در شهر و بازدید از مراکز جمع آوری ضایعات، اقدامات لازم را انجام دهند.

شهردار کهريزک يادآور شد: لاستیک خودرو یکی از موادی است که امکان بازیافت ندارد و براي دفع باید دفن شود که این موضوع آلودگی بستر خاک و سفره های آبهای زیرزمینی را به همراه دارد و تنها چند کشور معدود به فناوری استفاده مجدد از لاستیک در تولید آسفالت و ساخت کفپوش دست یافته اند.

نعمت زاده گفت: اين شرکت فرانسوی نيز با استفاده از فناوری منحصر به فردی توانسته است از بازیافت لاستیک خودرو و پلاستیک های ضایعاتی، فراورده های گازوییلی ، کربن سیاه و گاز استخراج کند.

وی افزود: اکنون شهرداری کهریزک با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و ارتقای چرخه بازیافت براي مشارکت با شرکت فرانسوی اعلام همکاری کرده و پيشنهادهايي در زمینه معرفی زمین مناسب؛ ارائه تخفیف و تسهیلات صدور مجوز داده شده است./صداوسیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول