حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

راه‌حل مشکلات بخش حمل‌ونقل محاسبه کرایه بر حسب تن-کیلومتر

لاستیک کامیون
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 13 خرداد 1397تعداد بازدید : 61نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

درحالی‌که بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی امروز دومین جلسه کارگروه پیگیری مشکلات و مطالبات رانندگان و کامیونداران برگزار می‌شود، یک فعال صنفی محاسبه کرایه بر حسب تن-کیلومتر را تنها راه برون رفت از مشکلات بخش حمل‌ونقل در موضوع تخلفات مالی و اجحاف در حق رانندگان دانست.

به گزارش پارس تایر، دبیر انجمن صنفی تانکرداران اصفهان در شبکه‌های اجتماعی، با بیان این مطلب نوشت: تن- کیلومتر معیاری است که با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای دخیل (استهلاک لاستیک، روغن، گازوئیل، بیمه، سود سرمایه و…) در جابجایی یک کالا از نقطه‌ای به نقطه دیگر حق و حقوق راننده و مالک را مشخص می‌کند.

نوید خیرمند با بیان این‌که با این معیار هیچ شرکت حمل‌ونقل و یا صاحب کالایی نمی‌تواند از حقوق راننده در جهت منافع خود برداشت کند، اظهار کرد: باید توجه داشت افزایش درصدی کرایه حمل، دوای درد نیست و با فشار بیشتر جهت افزایش کرایهدر پایانه‌ها، راه رسیدن به قانون تن کیلومتر سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: تن-کیلومتر به معنی ساده‌تر یعنی کرایه رفت و برگشت در یک مسیر یکسان است. به‌طور مثال اگر کرایه بندرعباس به تهران ۲ میلیون و 800 هزار تومان به ازای ۲۲ تن بار است، کرایه تهران به بندرعباس نیز با همین مقدار بار باید 2 میلیون و 800 هزار تومان باشد مانند اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و…

خیرمند تاکید کرد: محاسبه نرخ کرایه بر اساس تن-کیلومتر راه سواستفاده صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌ونقل از رانندگان را مسدود خواهد کرد./تین نیوز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول