حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دردسرهای جدید تولیدکنندگان تایر با چینی‌ها

کویرتایر
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 12 آبان 1397تعداد بازدید : 41نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با بیان اینکه متأسفانه بانک‌های چینی از انجام مبادلات بانکی با طرف ایرانی ممانعت می‌کنند، گفت: عدم حواله ارزی و افزایش قیمت مواد اولیه فعالیت را برای تولیدکنندگان تایر سخت کرده است.

به گزارش پارس تایر، مصطفی تنها با اشاره به اینکه امروز تولیدکنندگان لاستیک در تأمین مواد اولیه و فعالیت تولیدی مشکلات زیادی دارند، اظهارداشت: متأسفانه بانک‌های چینی از انجام مبادلات بانکی با طرف ایرانی ممانعت می‌کنند و همین امر عاملی شده تا ما در تأمین مواد اولیه خود از چین به مشکل برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه از اول نوامبر چین مبادلات بانکی خود را با ایرانی متوقف کرده است افزود: عمده واردات مواد اولیه ما از این کشور وارد می‌شود که مشکلات بانکی عاملی شده تا نتوانیم مواد مورد نیاز خود را تأمین کنیم. در همین رابطه از دولت می‌خواهیم تا تدبیر لازم را برای حل این مشکل اعمال کند.

سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با بیان اینکه تولیدکنندگان حتی در حواله ارز هم با مشکل روبرو هستند، تصریح کرد: منابع ریالی تولید کننده در سیستم بانکی بلوکه شده اما از طرف دیگر حواله‌های ارزی انجام نمی‌شود. جالب اینجاست علاوه بر این قیمت مواد اولیه داخلی نیز شناور شده و هر روز افزایش پیدا می‌کند.

تنها تصریح کرد: برای تولیدکنندگان لاستیک این موضوع مطرح است که چرا ما باید برای تعیین قیمت محصول خود تمام هزینه‌ها را به سازمان حمایت ارائه و با مجوز این سازمان محصولات خود را بفروشیم اما تأمین کنندگان مواد اولیه داخلی بدون هیچ نظارتی هر روز قیمت محصولات خود را افزایش می‌دهند و کسی هم با آنها برخورد نمی‌کند./تسنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول