حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

تولید سالانه 20هزار تن تایر رادیال باری توسط آرتاویل‌تایر

تایر
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 30 تیر 1397تعداد بازدید : 34نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، پیش‌ازاین گروه صنعتی بارز با ظرفیت تولید سالانه 30هزار تن تایر رادیال باری- ‌اتوبوسی به‌عنوان تنها واحد تولیدی برای این گروه محصول مطرح بود.

دکتر محمدرضا گنجی، مدیرعامل گروه صنعتی رازی و سهامدار شرکت آرتاویل‌تایر با اعلام این خبر گفت: آرتاویل‌تایر با تولید تایر با برند گلدستون در جهت خودکفایی کشور در زمینه تولید تایرهای رادیال باری‌-اتوبوسی اقدام به انتقال تکنولوژی ساخت این دسته از تایرها به کشور کرده است.

وی بیان کرد: آرتاویل‌تایر پس از مذاکره با تایرسازان و صاحبان تکنولوژی بزرگ دنیا، سرانجام موفق به امضای قرارداد با شرکت گاووچی چین شد. این شرکت به‌عنوان شریک تجاری پیرلی ایتالیا مطرح است و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها درزمینه تولید تایرهای تی‌بی‌آر محسوب می‌شود.

گنجی با تاکید بر اینکه کار انتقال تکنولوژی به‌صورت کامل انجام‌شده است، گفت: تولید سالانه 20هزارتن تایر تی‌بی‌آر تا پایان سال آغاز خواهد شد.

رئیس انجمن صنفی صنعت تایر با اشاره به ظرفیت تولید 30هزار تنی گروه صنعتی بارز و برنامه این تایرساز برای توسعه خط تولید از 30هزار تن به 50هزارتن گفت: ورود آرتاویل‌تایر به بازار تی‌بی‌آر باعث می‌شود بخش عمده‌ای از نیاز بازار برطرف شود و کشور نیاز کمتری به واردات این دسته از تایرها داشته باشد. گام بلند تولیدکنندگان تایر برای ایجاد خط تولید تایرهای رادیال باری‌-اتوبوسی و آغاز همکاری آنها با تایرسازان خارجی، علاوه‌بر کاهش نیاز کشور به واردات این کالا می‌تواند دریچه‌ای نیز به روی صنعت تایر کشور برای ورود به بازارهای صادراتی باز کند./دنیای خودرو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول