حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

توزیع لاستیک کامیونداران به 14 تیرماه نرسید

تایر سنگین
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 17 تیر 1397تعداد بازدید : 28نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، احمد کریمی دبیر کانون کامیون‌داران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هنوز هیچ لاستیکی از سوی وزارت صنعت و معدن بین کامیون‌داران توزیع نشده است.

وی ادامه داد: به دلیل کوتاهی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارسال لیست (لیست لاستیک‌های موجود که هفته‌ی گذشته بین عاملین و نمایندگان توزیع‌شده است) به سازمان راهداری و ارسال آن به استان‌ها، توزیع لاستیک بین کامیونداران به 14 تیر نرسید و تازه از شب گذشته این لیست ارسال‌شده است. این در حالی است که فهرست ارسال‌شده مشکلات زیادی دارد و 90 درصد اختصاص لاستیک برای سواری‌ها است.

کریمی با توضیح اینکه متأسفانه لیست وزارت صنعت ناقص است و تقریباً هیچ خاصیتی برای کامیون‌داران ندارد، ادامه داد: برای کامیونداران نیز تعداد محدود و معدودی را لیست دادند و گفتند در هفته‌ آینده آمار بیشتری از لاستیک‌های موردنیاز را برای کامیون‌داران اعلام می‌کنند.

وی خبر داد که در برخی استان‌ها ادارات کل صنعت، معدن تجارت اقداماتی انجام دادند که عملکرد بهتری داشتند و وزارت صنعت عملاً نتوانست به انجمن های صنفی تکلیف کند تا ضمن آمارگیری لاستیک‌های موجود و عرضه آن بازار را به لحاظ روانی آرام کنند.

کریمی در خصوص اینکه آیا لاستیک‌های فعلی با دلار دولتی توریع می‌شود گفت:قیمت لاستیک داخلی فرایندی دارد که سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده آن را قطعی می‌کند و روی آن نظارت دارد اما این‌طور عنوان می‌کنند که چون قبلاً یک مقدار ظرفیت توزیع بالاتر بوده است لاستیک پایین‌تر از نرخ مصوب توزیع می‌شده است و درحال حاضر به دلیل تقاضای بیشتر قیمت لاستیگ گران‌تر است.

دبیبر کانون کامیونداران با بیان اینکه هنوز لاستیکی ببین کامیون‌داران توزیع نشده است گفت: این مشکل کوتاهی وزارت صنعت، معدن وتجارت است و تا این ساعت این وزارتخانه خیلی ضعیف عمل کرده‌است و اصلاً نتوانسته‌ بازار را مدیریت کند./تین نیوز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول