حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

تن کیلومتر تا هفته آینده اجرایی می‌شود/ لاستیک‌های اموال تملیکی یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شد

تایر سنگین
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 14 مهر 1397تعداد بازدید : 17نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روند حمل‌ونقل کشور عادی شده است، اظهار کرد: در روز گذشته ۶۰ هزار بارنامه صادر شده و در روز‌های آینده نیز میزان صدور بارنامه‌ها برای کامیون‌ها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل لاستیک که یکی از معضلات کامیون‌داران در ماه‌های اخیر بوده با وزارت صنعت، معدن و تجارت هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و هم اکنون یک محموله از بندر بوشهر و بندر عباس به سمت تهران حرکت کرده و سازمان راهداری نیز یک محموله دیگر از سازمان اموال تملیکی دریافت و در تمامی استان‌ها توزیع می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کیفیت‌ تمام لاستیک‌های توزیع شده و یا موجود در بازار توسط سازمان استاندارد تأیید شده است، افزود: معیار ما برای تعیین کیفیت لاستیک‌ها دستگاه‌های مسئول است.

برخورد با ۹۵ شرکت متخلف حمل و نقل

حسن‌نیا با بیان اینکه تمام لاستیک‌های وارداتی و یا تولید داخل در ستاد قیمت‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت‌گذاری و سپس در نمایندگی‌ها توزیع می‌شود، گفت: تمام قیمت‌ها بر اساس قیمت تمام شده تولید لاستیک تعیین می‌شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون قیمت لاستیک‌های موجود در سازمان اموال تملیکی یک میلیون تومان تعیین شده است. قیمت گذاری لاستیک‌های وارداتی و تولید داخل توسط وزارت صمت تعیین می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره توزیع روغن‌های ترمز قلابی در بازار‌ گفت: در این بین باید دستگاه‌های مسئول از جمله شرکت نفت پاسخگو باشد و نظارت خود را بر توزیع این روغن‌ها افزایش دهد.

حسن‌نیا از اجرایی شدن تن کیلومتر ازهفته آینده خبر داد و افزود: هفته آینده مسئله تن کیلومتر در شورای عالی ترابری مطرح می‌شود و امیدواریم تا هفته دیگر در دستور کار واقعی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برخورد با ۹۵ شرکت حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: ۱۲۰ شرکت حمل و نقل جاده‌ای که به تعهدات صنفی خود عمل نکرده‌اند، تذکر گرفته اند و این امر نشان می‌دهد که سازمان راهداری در مسئولیت خود جهت برخورد با شرکت‌های متخلف بسیاری جدی است و هیچ کوتاهی در این بخش نمی‌کند./باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول