حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

برگزاری نمایشگاه تخصصی تایر و خودروهای کلاسیک در کنار اتومکانیکای فرانکفورت

اتومکانیکای فرانکفورت
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 21 شهریور 1397تعداد بازدید : 125نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

اولاف مزاف مدیر اجرایی نمایشگاه های اتومکانیکا، این نمایشگاه را معادل سه مفهوم کیفیت، نوآوری و پیشروی عنوان کرد و افزود : ما در ۲۵اُمین دوره اتومکانیکا نوآوری های بیش تر، بیش از ۵۰۰۰ غرفه گذار، بزرگ ترین فضای نمایشگاهی در تاریخ نمایشگاه های مشابه و بیش ترین کارگاه های تخصصی را خواهیم داشت.

به گزارش پارس تایر، مزاف محورهای اصلی بحث ها و کارگاه های تخصصی اتومکانیکای فرانکفورت 2018 را دیجیتال سازی، خودروهای پاک ، کارگاه های ارتباط هوشمند خودروها و بررسی علل کمبود نیروی متخصص در حوزه خدمات پس از فروش خودرو عنوان کرد و گفت : امسال پورشه در زمینه حمل و نقل آینده با همراهی بوش کارگاهی متفاوت را برگزار می کند. همچنین تجربه استفاده از الکتریسیته در صنعت حمل و نقل طی 130 سال بررسی می شود و به ایده های نوآورانه جایزه ویژه ای اختصاص داده ایم.

مزاف دو بخش خودروهای کلاسیک و نمایشگاه تخصصی تایرهای Reifen را از مهم ترین بخش های جدید اتومکانیکا 25اُم عنوان کرد. در بخش خودروهای کلاسیک این نمایشگاه که برای اولین بار در سال های جدید افتتاح شده در نمایشگاه فرانکفورت برگزار خواهد شد، نگهداری و خدمات به این خودروها برای نخستین بار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نخستین نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک در جهان برای بررسی بیزنس این حوزه به حساب می آید.

نمایشگاه تخصصی تایر ، تعمیرات و خدمات پس از فروش تایر و موارد اولیه با عنوان Reifen نیز به صورت مشترک در کنار اتومکانیکا امسال فرانکفورت برگزار خواهد شد./عصر خودرو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول