حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

بارز 300هزار حلقه تایر را با زیان فروخت

بارز
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 26 آبان 1397تعداد بازدید : 53نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

گروه صنعتی بارز با وجود افزایش بی‌سابقه قیمت مواد اولیه و زیان‌ده شدن فروش شرکت‌های تایرسازی در آبان‌ماه ،‌300هزار حلقه لاستیک در بازارعرضه کرد.

به گزارش پارس تایر، در شرایطی که تمام شرکت‌های تایرساز به‌دلیل افزایش بی‌سابقه قیمت مواداولیه و زیان‌ده بودن فروش تایر با قیمت‌های مصوب دولتی، ‌فروش آبان‌ماه خود را متوقف کرده‌اند، ‌مازیار روغنی مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز از عرضه 300هزار حلقه انواع تایر توسط این گروه صنعتی در ماه جاری خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی،‌ فروش حتی یک‌حلقه تایر نیز برای تولیدکنندگان زیان‌ده است، گفت: گروه صنعتی بارز با هدف کاهش التهاب بازار لاستیک ناشی‌از کمبود کالا،‌300هزارحلقه از محصولات خود را روانه بازار کرده است.

روغنی با تاکید بر اینکه این تعداد تایر تنها از محل تولیدات کارخانه بارز کرمان عرضه شده است، بیان کرد: متاسفانه به دلیل نوپا بودن و بالا بودن هزینه‌های تولید در بارز کردستان،‌ امکان فروش همراه با زیان تایرهای این کارخانه وجود ندارد و گروه صنعتی بارز با هدف کاهش التهاب بازار و احترام به نیاز مشتری، اقدام به فروش لاستیک‌های سواری و باری از سبد تولیدات بارز کرمان کرده است.

مدیرکل بازاریابی و صادرات بارز، 270هزارحلقه از مجموع 300هزار حلقه تایر عرضه‌شده در آبان‌ماه را مربوط به لاستیک‌های رادیال‌سواری دانست و افزود: علاوه‌بر این، ‌گروه صنعتی بارز 5هزار حلقه تایر باری بایاس را با زیان 5درصدی به شبکه فروش خود عرضه کرده و 15هزار حلقه تایر رادیال باری- اتوبوسی را نیز تولید و برای عرضه در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داده است.

وی قیمت بالای مواد اولیه و مشکلات تایرسازان برای واردات مواداولیه خارجی را دو مشکل اصلی این صنعت دانست که در صورت عدم موافقت دولت با افزایش قیمت تایر در بازار، ‌بی‌شک دودکش کارخانه‌های تایرسازی در آینده‌ای بسیار نزدیک خاموش خواهد شد. چراکه تولید محصول و فروش آن با چند درصد زیان هیچ توجیهی برای واحد های تولیدی نخواهد داشت./دنیای خودرو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول