حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

بارز استانداردهای 85گانه را پاس کرد

تایر
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 4 تیر 1397تعداد بازدید : 32نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

محصولات اپتی‌درایو با گل P674 و پریمیوم‌درایو با گل P648 تمام استانداردهای روز اروپا را در اختیار دارند.

به گزارش پارس تایر، گروه صنعتی بارز از آمادگی خود برای بررسی محصولات خود توسط سازمان ملی استاندارد و دریافت استانداردهای روز اروپا خبر داد. تایرسازان ایرانی براساس استانداردهای 85گانه خودرویی از ابتدای زمستان امسال ملزم‌به رعایت استانداردهای SWR(مقاومت غلتشی، صدا،‌ چنگ زنی در خط‌خیس‌جاده) شده‌اند و درپایان آذرماه تنها به شرط دریافت گواهینامه استاندارد از مرکز تحقیقات صنایع لاستیک ایران قادر به فروش محصولات خود به خودروسازان خواهند بود.
بر‌این اساس مازیار روغنی، جانشین مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز از در اختیار داشتن بالاترین کیفیت تولید و پشت سر گذاشتن تمام استانداردهای روز اروپا توسط دو گروه محصول گروه صنعتی بارز خبر داد و گفت: محصولات اپتی‌درایو با گل P674 و پریمیوم‌درایو با گل P648 تمام استانداردهای روز اروپا را در اختیار دارند.

این دو گروه محصول که برای رینگ‌های سایز 13،‌14 و 15تولید می‌شوند، می‌توانند تمام شاخص‌های موردنظر سازمان ملی استاندارد را در بالاترین سطح پاس کنند. وی همچنین از اعلام آمادگی گروه صنعتی بارز برای ارسال محصولات تولیدی خود به اروپا خبر داد و گفت: گروه صنعتی بارز این آمادگی را دارد تا محصولات خود را برای دریافت استانداردهای اروپا به آزمایشگاه‌های روز قاره‌سبز بفرستد. وی با تاکید‌بر اینکه تنها مرکز آزمون و تست تایر در داخل کشور توسط گروه صنعتی بارز تجهیز و راه‌اندازی شده است، گفت: «محصولات تولیدی در این کارخانه پیش‌از تولید انبوه و عرضه به بازار از نظر تمام پارامترها، شاخص‌ها و استاندارد‌های بین المللی در میدان تست، مورد بررسی قرار می‌گیرند و علاوه‌براین آمادگی آن را داریم تا محصولات خود را برای انجام آزمایش‌های فنی و درنهایت دریافت استانداردهای روز اروپا و ایران به مرکز تحقیقات صنایع لاستیک یا سازمان ملی استاندارد قرار دهد.

به‌گفته روغنی، تایرهای رادیال باری‌واتوبوسی بارز آزمون‌های مربوط به استانداردهای SWRرا با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند و بزرگ‌ترین تایرساز کشور مشکلی از بابت اجباری شدن استانداردهای مربوط به مقاومت غلتشی،‌ صدا و چنگ‌زنی در خط‌خیس جاده را ندارد./فصل اقتصاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول