حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

بارز، کشور را از واردات تایرهای شاسی‌بلند بی‌نیاز می‌کند

بارز
زمان مطالعه : 2 دقیقهتاریخ انتشار : 14 شهریور 1397تعداد بازدید : 60نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، مازیار روغنی، مدیرکل بازاریابی گروه صنعتی بارز با تاکید بر نیاز بازار داخلی به انواع تایرهای SUV در رینگ‌های 16 تا 18 و بالارفتن قیمت انواع وارداتی این تایرها از برنامه‌ریزی و آغاز تولید این محصولات در گروه صنعتی بارز خبر داد.

وی در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر پیشتازی گروه صنعتی بارز در تولید تایرهای رینگ 16 در ایران گفت: «باتوجه‌به استقبال خوب مردم از خودروهای SUV و کراس اوورها در کشور، گروه صنعتی بارز از 4سال قبل مراحل تحقیق و تولید تایرهای ویژه خودروهای شاسی‌بلند را آغاز کرد و اولین تایر در این گروه محصولی بانام SPORTECH در سایز 225/75R16 تولید و برای استفاده در خودروهای سوزوکی گرند ویتارا و وانت کاپرا روانه بازار شد.

وی خاطرنشان کرد، درحال حاضر دو سایز تایر درسایزهای 215/65R16 و 235/60R16 نیز برای استفاده در خودروهای ام‌وی‌ام X33 و لیفان X60، رنو داستر و هیوندای توسان مدل‌های قبل از 2010 تولیدشده و به‌زودی به بازار ارائه خواهد شد. پس از تولید این سه اندازه، برای اولین بار در کشور تایر SPORTECH بارز در رینگ 18 و سایز 235/60R18 و برای خودروهای سانتافه و سورنتو به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد.

این موضوع در صنعت تایر کشور اتفاق مهمی است و باعث خودباوری در بین صنعتگران و ورود تایرهای ایرانی به بازار خودروهای لوکس و سایزهای بالا خواهد شد. مدیرکل بازاریابی گروه صنعتی بارز دیگر سایز تولیدشده در این شرکت را طرح جدید راید رانر دانست که برای پاسخ به نیاز خودروسازان و استفاده در خودرو هایما S7 طراحی و تولیدشده است.

این تایر در سایز 235/65R17 تولیدشده و علاوه‌بر آن در رینگ 17 دیگر محصول بارز با نام Opti RideRunner طراحی و در سایز 225/65R17 برای استفاده در خودروهای تویوتا راو، تیگو 5 و بی‌وای‌دی S6 تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

روغنی از آمادگی گروه صنعتی بارز برای تولید سایزهای مختلف تایرهای SUV در رینگ‌های 16،‌17 و 18 خبر داد و گفت: «شرکت‌های واردکننده خودرو نیز که خودروهایی در این سه سایز رینگ به کشور وارد کرده‌اند می‌توانند در صورت نیاز درخواست خود را برای تولید انبوه تایر در سایزهای مصرفی خودروهای وارداتی به این شرکت اعلام کنند تا لاستیک موردنیاز خودروهای وارداتی نیز باقیمتی مناسب برای استفاده در مراکز خدمات پس از فروش شرکت‌ها و بازار،تولید و عرضه شود.»/اخبار خودرو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول