حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

ایران و فرانسه تفاهم نامه همکاری فنی تایر امضا کردند

زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 3 مهر 1397تعداد بازدید : 25نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

تفاهم نامه همکاری آموزشی- فنی بین اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه و یک گروه صنعتی ایرانی فعال در عرصه تایر درخصوص انتقال دانش و تجربه صنایع اروپا به این گروه صنعتی منعقد شد.

به گزارش پارس تایر، در این آیین که در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری بین دنیس وایان (Dennis Vayan) رئیس اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه و «پرویز اخوان» مدیرعامل گروه صنعتی بارز به امضا رسید.

اخوان درباره جزئیات این تفاهم نامه به خبرنگار ایرنا گفت: این تفاهم‌نامه در هفت بند تهیه شده که شامل طراحی تایر، طراحی مواد تشکیل دهنده آن، مدیریت تولید تایر، کیفیت مواد اولیه و استاندارد سازی، مسائل بهداشت و ایمنی، تعمیر و نگهداری و مدیریت لجستیک است.

وی خاطرنشان کرد: این گروه صنعتی از یک واحد تحقیق و توسعه مناسب برخوردار است که بزرگترین مرکز تحقیقات در غرب آسیا به شمار می رود و امضای این تفاهم نامه در شرایط اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، حاصل تلاش این تیم تحقیقاتی بوده است.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز گفت: اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه، اتحادیه شماره یک اروپا در این صنعت است که شرکت‌های بزرگی از جمله میشلن و کندیننتال با آن همکاری می‌کنند.

این فعال صنعتی خاطرنشان کرد: دریافت استاندارد روز اروپا(E- mark) در حوزه تایر که از شرکت پژو فرانسه اخذ شد، عامل اصلی ترغیب کننده اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه برای عقد این تفاهم نامه بود.

وی توضیح داد: این شرکت ایرانی با تهیه لاستیک های مناسب برای خودروهای پسابرجامی پژو 2008 و پژو 301 موفق به کسب استاندارد روز اروپا در صنعت تایر شد و اینک با قرار گرفتن در پنل شرکت پژو، جزو تامین کنندگان اصلی آن در سطح جهان به شمار می رود./ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول