حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

افزایش دو برابری تولیدات کارخانه آرتاویل تایر اردبیل

کویرتایر
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 22 شهریور 1397تعداد بازدید : 23نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن بازدید از فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی در واحد های صنعتی اردبیل تاکید کرد.

به گزارش پارس تایر, آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه ظرفیت ها و توانمندی های استان اردبیل فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی به شمار میرود اظهار داشت:در همین راستا دولت باید با ارائه تسهیلات و حمایت های ویژه قدم در راه خودکفایی و توسعه اقتصادی بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه کارخانه آرتاویل تایر اردبیل از مجموعه های فاخر صنعتی کشور به شمار می رود تصریح کرد: در بازدیدی که به عمل آمد فاز دوم احداث این کارخانه با تجهیزات پیشرفته در مراحل پایانی است و نوید روزهای درخشانی را برای صنعت استان اردبیل می دهد.

امام جمعه اردبیل احداث دومین فاز کارخانه آرتاویل تایر را فرصتی مناسب در استقلال اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: صرفه جویی ارزی،اشتغال جوانان و توسعه صادرات از پیامد های احداث چنین مجموعه هایی در استان اردبیل خواهد بود.

در ادامه گنجی مدیر عامل کارخانه آرتاویل تایر اردبیل از اتمام فاز دوم تولید تا ابتدای سال ۹۸ خبر داد و گفت: با راه اندازی فاز دوم زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر فراهم شده و میزان تولید ۲ برابر افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای احداث و راه اندازی فاز دوم این کارخانه مجهزترین تجهیزات و امکانات به کار گرفته شده است افزود: پیش بینی میشود تولیدات فاز دوم ضمن خودکفایی در تولید لاستیک سیمی کشور موجب ارز آوری به میزان ۶۰ میلیون دلار نیز خواهد شد./صداوسیما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول