حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار التهاب بازار لاستیک را کاهش داد

سیدمحمد میرعابدینی
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 3 مرداد 1397تعداد بازدید : 40نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، سید محمد میرعابدینی، دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک با اعلام این مطلب افزود: قیمت لاستیک های سنگین در بازار به دلیل اخلال در عرضه و تلاش برخی واحدها برای کسب سود بیشتر به شدت افزایش یافته بود اما ستاد تنظیم بازار با اتخاذ تدابیری توانست آرامشی نسبی را به بازار این کالا بازگرداند.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این مصوبه، قیمت لاستیک در بازار کاهش داشت، گفت: عدم عرضه به موقع قیمت ها را بالا برده بود اما در حال حاضر لاستیک های سنگین با قیمت مصوب سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار به فروش می رسند که قیمت مناسبی است.

پیش از این دبیر کارگروه ساماندهی واردات و بازار لاستیک تاکید کرده بود: عرضه لاستیک بر اساس فاکتور فروش، درج شماره خودرو، شناسه VID تخصیص سوخت در سامانه پیمایش و شماره تلفن همراه خریدارمالک خودرو در فاکتور باید صورت گیرد.

از روز شنبه دوازدهم خرداد ماه علاوه بر نظارت های قبلی از طریق سازمان حمایت،اتحادیه های صنفی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها و سازمان حمل و نقل و راهداری ، نظارت های دقیق تری بر نحوه توزیع و عرضه و قیمت های فروش کلیه عرضه کنندگان در سراسر کشور به صورت میدانی و بازرسی از واحدهای مربوطه و انبارهای محل نگهداری صورت گرفت.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده رانندگان میتوانند پس از طی مراحل دریافت لاستیک و اخذ معرفی نامه از سوی اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده ای استان به فروشندگان مجاز لاستیک با نرخ دولتی مراجعه کنند.

میرعابدینی در خصوص وضعیت بازار لاستیک های سبک نیز گفت: بازار این کالا با التهاب خاصی مواجه نیست و با برنامه ریزی لازم برای تامین ارز مورد نیاز مشکلی متوجه بازار این کالا نخواهد شد./خبرآنلاین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول