حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

آغاز هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مشهد

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته مشهد
زمان مطالعه : 1 دقیقهتاریخ انتشار : 16 مرداد 1397تعداد بازدید : 54نویسنده :
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

به گزارش پارس تایر، هجدهمین نمایشگاه بین‌ المللی قطعات خودرو و صنایع وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌ المللی مشهد آغاز به‌کار می‌ کند.

یکی از پر اهمیت ترین رویدادهای صنعت خودرو و قطعات و لوازم آن در سطح منطقه و استان های همجوار می باشد. این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و سوق شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر و فعالیت خود را شروع کرده است و همچنین به عنوان فرصتی برای دست اندکاران صنایع مطرح جهت معرفی آخرین محصولات خود به قطب های عمده سایر استان های کشور به شمار می آید.

علیرضا هوشنگ‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این باره اظهار داشت: درحال حاضر فضای نمایشگاه بین‌المللی مشهد 60 هکتار است که 50 درصد آن به بهره‌برداری رسیده است و 50 درصد دیگر را سعی داریم با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری برسانیم. همچنین پارکینگ نمایشگاه به ظرفیت 4100 خودرو افزایش پیدا کرده است.

خودرو، لاستیک، روغن موتور، تجهیزات موتوری، بدنه و صنایع وابسته از جمله زمینه‌ های فعال در این نمایشگاه است.

هجدهمین نمایشگاه بین‌ المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 20 مرداد و از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی مشهد به آدرس انتهای بلوار وکیل آباد – بلوار نمایشگاه دایر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول